lunes, 24 de marzo de 2014

Pissarra "portàtil"

Hola!!

Els meus petits (sobretot l'Àlex) tenen una etapa creativa que gairebé és obsessió ... ara els hi donat per pintar i pintar, i pintar i pintar.... no paren.

Cada un té els seus materials preferits, el David és de rotuladors, i l'Àlex ha descobert les ceres (Manley com les de l'escola, jejeje) i va a tot arreu amb la capseta de 15 ceres que li vàrem regalar la setmana passada.... si li haguéssiu vist la cara!!!

"estas si que pintan bien!!! mami" " a mi me gustan mucho mis ceres"

Perque probin altres coses i perque puguin pintar allà on vulguin els hi he cosit aquesta pissarra portàtil, té una butxaqueta per dur els guixos i una beta per lligar-la quan l'enrotlles.

A mi m'encanta.... però és clar jo sempre he tingut especial predilecció per les pissarres, i de petita me n'he fet un tip de jugar-hi !!!

Què us sembla? Un altre "trasto" pel bolso!! jajajaja





3 comentarios:

  1. Que chula!!! M'encanta la idea perquè aixi tens als petits entretinguts! Uns dies pota portar la llibreta de tota la vida i uns altres dies la pissarra. A més que com es pot plegar la pota portar facilment.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Irene! Ho faig pels petits però m'encanta que agradi a tothom! fins la propera

      Eliminar
  2. Es una idea genial, queda muy chulo! Besos

    Sorteo en mi blog un precioso lote de papeleria asiatica :)
    damemilideas.blogspot.com

    ResponderEliminar