sábado, 31 de agosto de 2013

El 30 d'agost segueix sent Santa Rosa !!

Encara que oficialment (desde el mandat de Pau IV al 1969) Santa Rosa es celebra el 23 d'Agost,  a casa meva i a molts altres llocs, Santa Rosa segueix sent el 30 d'Agost. Aquest dia es celebra el Sant de la "Mama" ("Iaia" per altres) i de sempre ha estat com el fi de les vacances....

Bé doncs per la meva Mama, he cosit un moneder, el meu primer moneder de pessic ... aqui us l'ensenyo...




Em vaig obsesionar en buscar una roba que conjuntés amb les "boletes" de la tanca... i no hi havia manera.... però trobo que al final la combinació ha estat encertada, oi?

Tinc una altra tanca (igual) preparada i ja m'estic menjant el tarro a veure quines robes faig servir!!!

Per molts anys Mama!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario