viernes, 28 de junio de 2013

5 Anys!!!

Doncs SI, el meu nen DAVID ja té 5 anys!!! Ja sé que sona a tòpic però de debó sembla que va ser ahir que el vaig veure per primer cop i que per fi vaig poder sentir allò que dessitjava tant i tant: ser mare!!

El vaig trobar el nen més preciós i dolç del món i va començar a formar part de les nostres vides ... com si sempre hagués estat entre nosaltres!!!

Mireu quina preciositat, ara i abans:

 
 
 
Aqui us ensenyo la corona (que s'està convertint en un clàssic als aniversaris) i els pastissos que vam compartir amb la gent que més se l'estima:
 
El de llimona amb els avis, tiets i cosins i a mitjes amb la seva "mami" (40!!! UAU !!!)
 
El dels "lacaistos" amb els seus amics de la classe a l'escola
 
El de sucre i banderola amb els amics a la festa dels "cumpleañeros de estiu"
 
També va fer anys l'osset que li va portar la seva tieta Mercè el dia que va neixer.... li queda bé la corona, ehh???
 
 





Al meu nen David: Moltes, Moltes Felciitats !!! T'estimem molt !!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario