sábado, 23 de febrero de 2013

Corona d'aniversari

Anys i anys, per molts anys!!

Aquesta labor ja em rondava pel cap feia dies i dies... i després de veure moltes opcions per internet m'he decidit per fer la meva pròpia versió, força senzilla però molt personalitzada.

Com entrenament i aparador us ensenyo la que li hem regalat al Jaume, un nen preciós que sempre et conquista amb un somriure. He escollit la roba de cotxes especialment per ell, a més té un nom que a mi, personalment, em porta molt bons records i que no havia tornat a brodar desde un pitet que li vaig fer quan encara estava a la panxa de la seva mare.

(... no us passa a vosaltres que mentres seguiu amb el fil i l'agulla les lletres d'un nom us flueixen a la ment tot d'imatges, alhora que us relaxa? per mi és un moment màgic...)

En Jaume ha fet 2 anys!! i avui (bé dijous) li hem deixat a la llar d'infants un detallet per aleglar-li el dia i perque es senti el protagonista, el rei d'aquest gran dia.




Moltes Felicitats Jaume!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario