jueves, 28 de febrero de 2013

Coixins per un dia especial

Hola,

La "M" ja té els coixins pel dia del seu casament.
Els portaràn els seus nens amb els anells  (un per la "M" i un per el "J").

Les instruccions eren clares, estil rústic (es casen a una casa rural) i amb tonalitats malva i cors, ja em va quedar clar que a la "M" li agraden els cors...

Sota el meu parer no podien faltar les puntes ni els botons.... ja sabeu, no hi ha labor meva que no porti botons, jejeje

Trobo que han quedat força romàntics, no creieu?




aqui amb un anell (el "meu" anell, jejeje)




i aqui ja preparats per entregar...




Moltes gràcies "M" per confiar en mi, que vagi tot molt bé el 3 d'Agost!!  i moltes gràcies Almu per l'encàrreg.

Per últim, agrair al TM (Tela Marinera de Vic) una tenda preciosa de veritat, on em van ajudar a escollir les robes. Gràcies TM, espero poder tornar, encara que esteu una mica lluny de casa..., m'ha encantat el que teniu a la tenda.



1 comentario:

  1. Moltes gràcies a tu Munsa per visitar-nos.
    T'esperem una altre vegada.
    Els coixins moniiiiisims de veritat, les teles tida no fallen mai.
    Marta

    ResponderEliminar